Şikayet Etme Hakkı

Ev / Şikayet Etme Hakkı

Her bireyin, zarar gördüğü her seferde şikayet etme ve cevap veya başka bir geri dönüt alma hakkı vardır.Sağlık hizmetlerinin, hastalara (üçüncü tarafların yardımıyla) haklarına ilişkin bilgi vererek, haklarının çiğnendiği durumları tanıyabilecek ve şikayetlerini resmileştirecek duruma getirerek bu hakkın kullanılmasını güvence altına almaları gerekir.Bir şikayete karşılık, belirli bir süre zarfında sağlık bakım yetkilileri tarafından kapsamlı bir yazılı cevabın verilmesi gerekir.Şikayetler standart prosedürler aracılığıyla yapılmalı ve bağımsız kuruluşlar ve/veya vatandaş örgütleri tarafından kolaylaştırılmalıdır, ayrıca hastanın yasal yola başvurma veya anlaşmazlıklara alternatif çözüm arayışlarına girme hakkını ortadan kaldıramaz

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.